Klientka navštívila 2 banky, ktoré jej prislúbili spotrebný úver, ale nakoniec sa ocitla v nepríjemnej situácii.
Ako klientka hodnotí jej skúsenosť so získaním úveru? Sklamanie, frustrácia a neúnosné úrokové sadzby!
Klienka navštívila Unicredit bank so žiadosťou o spotrebný úver 12.000 €. Úverový špecialista ju informoval, že jej poskytnú úver v plnej výške, ale nakoľko ešte nikdy nečerpala nijaký úver a nemá žiadny záznam v Registri úverov, musí si u nich zriadiť bežný účet a po 3 mesiacoch riadneho využívania bežného účtu jej úver poskytnú. Nakoľko klientka potrebovala finančné prostriedky skôr ako po 3 mesiacoch, úverová špecialistka Unicredit bank jej poradila ísť do VUB banky a požiadať o 7.000 €. Následne VUB banka klientku zaregistruje v Úverovom registri a po 3 mesiacoch jej Unicredit poskytne 12.000 € s výhodnejším úrokom a vyplatí úver poskytnutý VUB bankou.
Klientka takto urobila, VUB jej poskytla 7.000 € a po 3 mesiacoch ju v Unicredit bank úverova špecialistka informovala, že jej úver nemôžu poskytnúť, pretože ju VUB nezaregistrovala v Úverovom registri a úver jej odmietli poskytnúť. Nahnevaná klienta so zbytočne otvoreným účtom v Unicredit bank a polovičným úverom s úrokovou sadzbou 11% p.a. navštívila VUB so žiadosťou o okamžitú nápravu pochybenia, ale nepochodila, pretože VUB vie napraviť pochybenie s oneskorením ďalších 30 dní.
Frustrovaná klientka sa zdôverila samozrejme kamarátke, ktorá ju odporučila na finančák.sk s ktorým má dobré skúsenosti. Klientka sa so mnou spojila telefonicky. Vysvetlila mi jej nepríjemnú situáciu v ktorej sa ocitla a po zaslaní pár dukumentov a identifikačných dokladov som zo skúsenosti oslovil Poštovú banku a mBank, pretože VUB a Unicredit už bola mimo hry a ostatné banky nemajú veľký záujem poskytovať spotrebné úvery.
Klientka si nakoniec vybrala riešenie od mBank na sumu 17.000 € s úrokovou sadzbou 5,9% p.a. Banka jej poskytla finančné prostriedky aj bez záznamu v Úverovom registri a celý proces od podania Žiadosti o úver, cez podpis Zmluvy a pripísanie peňažných prostriedkov na účet klientky trval 24 hodín.
Vyhnite sa podobnej skúsenosti, pretože služby osobného finančného poradcu sú bezplatné a vaše riešenie nadobudnete rýchlejšie a s profesionálnym poradenstvom.
Cez finančák.sk máte na dosah všetky retailové banky